04 Temmuz 2010

ben mal mıyım?

bazen bunu gerçekten çok merak ediyorum. keşke biri karşıma geçse de "artık sana bunu sölemenin zamanı geldi. bugüne kadar bişe demediydik sana, psikolojini alt üst etmeyelim diye ama tak etti bizim de canımıza. hani dedik belki becerir artık bişeyleri dedik ama nafile şu yaşına geldin daha bi b.k beceremedin. sen de meak ediyosundur zaten bunu. evet, çocuğum sen malsın. ama üzülme bu doğuştan değil, tamemen teknik hatalardan dolayı oldu, seni havaya 3 kere attık 2 kere tuttuk. ondan oldu bu" dese keşke. dese de ben de 'mal mıyım ulan harbiden' diye düşünüp boş yere zaman harcamasam (gerçi bişe beceremediğime göre o çok değerli zamanımı da nere harcicaksam.. düşün dur işte.) 'hah' desem 'malım ya ben ondan böle oldu' desem.

işte demin şeye girdiydim fizy'e girdiydim, dedim bi nick cave dinliyim. bi de benim beynim yetersiz olduğundan adresleri unutuyorum, onçün bu tepede yerler var ya oraya kaydediyorum. nese efenim bunu da kaydettiydim, ama moodda kaydetmişim. açıldı sayfa ben h.sktir çekmeye başladım. neden peki? ben diğer sayfayı nası açcam şimdi diye...

yaklaşık 3dk. ekrana baktıktan sonra, adres çubuğundaki 'mood' kısmını silip entera bastım nokta


bu da benden size olsun

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder