05 Temmuz 2010

bazen başlık bulmakta zorlanıyorm, ıkınıyorum gene olmuyor, olmadı bak..

dinle bacım dinle çekinme


boş boş dururken aklıma buraya yazacak bissürü şey geliyor. tamam, diyorum bunları unutmiyim yazim bloga diyorm. yok, diyorm bu sefer kesin unutmicam diyorum.

ama yine unutuyorum o.O
sonuçta oje sürmeyi bile unutan bi insandan bahsediyorm burda, öle böle değil yani. yemek yemeyi nası unutmuyosun dersen, onu annem hatırlatıyor. sağolsun her sabah, öğle ve akşam yemeklerinden önce beni çağırır.

ya bi de bu internet hep ya... bilgisayarın başında kendimi kaybediyorm. kendi kendimle anlaşma yapıyorm; tamam, diyorum 10dk şuna bakcam bunu yapcam kapatcam sonra pcyi diyorm. o 10dk oluyor 40dk. aman ona da bakim, ay bi de şuna bakiim, aa bak şu eksik kalmış hemen onu da yapiim..... sonra tahmin edersin ki o 40dk noluyodur.... kısaca ve gerçek anlamda ömrümü yiyor bu internet benim. net olmazken napıyomuşum ki acaba? o zaman benim bilgisayarım yoktu, babamın bilgisayarından bi sims oynardım işte. o da yalvara yalvara, ağzından girip burnumda çıkarak ya da tam tersi. şanslıysam babam, o gece annemin yanında yatmış olurdu ben de sabah erkenden kalkıp pitipiti babamın odasına gidp, minimum gürültü çıkararak sims oynardım kendisi uyanana dek. sonra da beni kovardı zaten. saonra net vardı ama benim bilgisayarım yoktu. o zaman da pek ihtiyaç duymuyodum. messenger kullanmıyodum gene, lanet bi yonja hesabım vardı. photoshop yapıyodum uyduruktan, deviantarta koyuyodum fotoları. başka da bi skim yapmıyodum.


e, tamam işte ben netsiz yaşayabiliyomuşum... şimdi niye olmuyor ? ya valla netsiz yaşam en iyisiymiş, şimdi anladım ben bunu. o zamanlar akşam erken yatıyodum, sabah erken kalkıyodum, deli gibi kitap okuyodum, banyomu zamanında yapıyodum, ojelerimi aklıma gelince sürüyodum bla bla bla... daha sırasında, düzeninde giden bir sürü iş. internet hayatı düzensizleştiriyor. gece uyuyamayan insanlar olup çıkmadık mı? kullandığımız kahve miktarı artmadı mı? ulan hepimizin gözleri bozuk değil mi? pis, bakımsız da olduk sonunda, en azından ben oldum o.o"


yani ne bilim öle işte...



ps1: annem geldi, konuştu da tepemde unuttum ne yazcamı.
ps2: bi de allah rızası için biri bana şu lanetlere şarkı eklemeyi öğretsin lan.

fotoğraf için

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder