27 Temmuz 2010

temmuzun 24'ü

evvet efenim, bir doğum günü daha geldi geçti, hatta deldi geçti. gönül ister ki hiç geçip gitmesin, ama maylesef zaman denilen kavramı habire ilerlettiğimiz sürece her doğum günü bi gün bitecek....
bu doğum günümün diğerlerinden farkı kutlu doğum haftası şeklinde vuku bulması. valla bölesi de bi güzel oluyomuş ki, herkese tavsiye ederim, yapın bunu.


malum günden 1 gün önce,sevgili dost St.Jimmy pastalarla geldi ve kutlamalar başladı. mumlar yakıldı, sonra o mumlar üflendi, üflenmeden önce mutlaka ki dilekler tutuldu, sonra pastalar kesildi ve çeşitli insanlarla yendi. bu günün anısı "ayşefatmahayriyehaydiçiftetelliye" adlı bir oyuncaktır.
ertesi gün, yani malum gün, Paix, Burnu tv ekranını kapatan insan, Tubap ve tabi ki olmazsa olmaz Dif'len kızılaylara gidildi. Tubap bana cüzdanımsı bişe dikmiş, içine çok denişik şeyler koycam onun. Paix de benim bi fotom vardı böle fotoşoplu neyim onu eşşek kadar büyülttürmüş de çerçevelettirmiş bi de utanmaz gibi bana vermiş. çok güzel nan =) Dif de yolda giderken gördüğümüz 1milyoncudan bana picama üstü niyetine bluz aldı. günün karı budur.
günün gecesi ise bambaşkaydı. çin makarnası, tekila-tuz-limon ve kızlar... uu beybi güzel bi hareketlenme oldu bende =) tekila for the win'dir bundan gayri benim için. süper bi içki yaa, herkese bunu da tavsiye ederim utanmaz gibi. ama limonlar biraz sertti, kanımca sarhoş olmamın bi nedeni varsa, o da bu limonlardı.
malum günün ertesi günüyse eve gittim ki bi de ne göriim? anne kuzu, bana pastalar börekler yapmış. uu beybi anne eli gibisi yok. akşam da anne pastalarına mum yakıldı, üflendi, afiyetle yenildi ve bitti. bu günün karı ise, annenin hediye almaya söz vermesiydi.



bölece yıllardır hiç kutlanmayan doğum günüm şenliklerle kutlandı. şaşırdım lan ben de. nevrim döndü biraz. böle insanlar g.tümü kaldır "sen doğum günü çocuğusun" falan diye. şerefime kadehlar kaldırıldı. insanlar beni çok sevdi. ben de çok mutlu oldum.



görsel sahibi

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder