30 Ağustos 2010

sevgili teknoloji,

bokum gibisin. bi sikim anlamıyorum senden. senden nefret etme yolunda emin adımlarla ilerliyorum haberin olsun. yakında buralardan sana lanet yağdırmaya başlarsam hiç şaşırma.

senin yüzünden insanlarla yüz göz olmaktan sıkıldım artık. "abi sende bi program vardı ya onu bana bi kurak nolur" "hacı format lazım artık bana, zamanı geldi" "hssktr abi ya takıldı bu gene, noldu buna ya, bi el at gözünü sevem" demeketn bıktım insanlara. kanımca artık onlar da benden bıktı. bıkmasalardı zaten "ne salaksınız lan" derdim onlara, bunu da yapardım.

bi de iyi ki bu msn'dir face'tir oralarda çevrimdışı takılabiliyosun ya. çevrimiçi olmak ölüm gibin resmen. bazen öldüm de cehenneme gittim sanıyorum. bi meşgul oluyorum 8 kişi birden yazıyo aq. lan adı üstünde meşgulum lan. cevap yazmayınca da trip atarlar. oof ölür müsün öldürür müsün? söle blog, sen hangisini tercih ederdin? ya da sen söle teknoloji, hep senin başının altından çıktı bunlar sen cevap ver o yüzden.

öle işte. daha da dicek bişeyim yok. zaten sıcaklar yüzünden fazlaca dicek bişeyim olmuyor. kışın da soğuklar yüzünden olmuyor zaten. o yüzden de bi konuşup iki dinlemeyi hayat felsefesi yaptım kendi kendime. çok mantıklı. bence siz de öle yapın da şu gürültü biraz kesilsin. ne o öle sürekli bıdı bıdı uyuz ediyonuz beni. çeneniz de yorulmuyo ki, habire konuş babam konuş.

böyle de birbiriyle alakasız bir sürü şey yazarım işte.

tamam, sus artık.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder