02 Ağustos 2010

temmuzun 31'i

dün günlerden sevgili ançi Dif'in doğum günüydü.

evet, aramızda 1 hafta var, az erken gelememiş şapşal. gerçi bölesi daha bi güzel, sürekli bi bahaneyle içiyoruz, eğleniyoruz falan, şahane oluyor.


nese dün çeşitli nedenlerden dolayı kutlayamamıştık doğum gününü. telafi amaçlı bugün kutladık. denişik bi pub'a gittik. çok ses vardı, doru düzgün konuşamadık bile, kulaktan kulağa oynadık resmen. sevmiyorum bu kadar gürültülü olunca. orda şunu anladım, müzik bizi öldürüyor. bizi derken "bizi", sizi değil.

aaa en güzeli şeydi, bissürü uçan balonumuz vardı. dilek tutup onları havaya uçurduk. en yükseğe benimkisiler uçtu, baya hızlıydılar şerefsizler =) Dif'in koluna da bi tanesini bağladık, bütün gece yeşil balonuyla takıldı, bizi sallamadı falan.

eet, güzel bi geceydi. kızkıza takılmayı seviyorum. özellikle süslenip püslenip de bi yerlere gitmeyi seviyorum. bi gece oturup da '7 kocalı hürmüz'ü seyredişimizi seviyorum. "ver ver ver allam ver" diye baara baara dans edip arkasında da salak gibi kahkahalarla gülmemizi seviyorum. kız muhabbetini seviyorum (bazen artık beynim bu durumdan isyan etse de seviyorum). birbirimize paso akıl vermemizi seviyorum ve kendi başımıza merhem süremememizi seviyorum. bi de şey, ehem eet, ben bu "bizi" seviyorum. kalp.


bu arada şu an karşımda 2 adet ev faresi var. ev faresi de neyse artık, cinslerini bilmiyorm napim=) kafeste merdiven gibi bişe var, biri ona serildi uyuyor, diğeri de tekerleğin içine yatmış başını aşağıya sarkıtarak uyuyor. çok denişikler lan o.o hayretler içinde kalıyorum bazen o.o bi de şapşallar =) hatta an itibariyle tekerlekteki fare kafa üstü düştü =D ve hayır efenm uslanmadı, gitti gene aynı yere aynı şekilde yattı. şapşal işte.


pekiii, neymiş o zaman ?

iyki doğmuş Dif .kalp.




görsel sahibi

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder