22 Mart 2010

Ocakta Yemeğim Var

Hacı bu "ocakta yemeğim var" lafı ne kadar karizma bi laf ya. bugüne kadar hep birine bunu söylemek istedim, ama hiç olmadı.

Düşünsene bi komşun geliyor, kapı ağzında 3-5 laf konuşuyorsunuz, sonra sen diyosun ki "gel bi kahve içelim". o da diyo ki "yok gelmiyim, ocakta yemeğim var." işte bu noktada ben dicek bişe bulamam. kendimi bi ezik hissederim ki onu da anlatamam. adam yemek yapıyor, bişeyler üretiyor ben daha kahvenin, dedikodunun derdindeyim. bi de böyle bi havayla söylemeler falan. harbi bi dikkat et böyle bi havayla söylerler bunu da. sanki dersin "ay bugün bütün günüm dolu. önce resim dersine gidicem. oradan derneğe gidicem toplantı var. ordan çıkınca da tiyatroya davetliyim oraya gitmem lazım. sonra da belki arkadaşlarla bi kaç kadeh bişey içmeye gideriz" diyo. benim de orda tek derdim kahve içmek işte.

Bi de ben bu ev hanımlarına hastayım hacı. bütün gün evde otururlar ama mutlaka yapacak bişey bulurlar, hiç sıkılmazlar. bütün gün o 4 duvar arasında kalabilirler. düşünüyorum ne yapıyolar bu kadar saat diye, bulamıyorum. hadi tamam bi yemek yapıyosun o kesin. temizlik de yapsan, o da her gün yapılmaz ki aq. elişi falan desen, yap yap kaç saat yapcan. televizyon? o allahın emri, hiç saymıyorum. internet desen, bu kesim yaşını başını alanlardan oluştuğu için o taraklarda bezi yok. vay aq, napıyo la bunlar? ben bi gün kaldım mı evde sıkıntıdan patlıyorum. birileri gelse birileri gitse diye kapıya bakıyorum sürekli. mesela benim annem d eböyle. 10 seneden fazla emekli olmasına rağmen alışamadı bi türlü. o kurs senin bu gün benim geziyo paso. bilemiyorum hacı, anlamak zor bu ev hanımlarını...

Neyse çok konuştum, ben gideyim ocakta yemeğim var... kıfkıfkıf =)



ps: o değil de harbi yemek yapcam lan. ilk defa ıspanak yapcam. hadi hayırlısı bakalım, ne çıkcak ortaya işin sonunda. allahtan yanımda tecrübeli insanlar var =)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder